суботу, 28 серпня 2010 р.

Про транспорт (2006 - 2010 роки)

Починаючи з 2005 р. в місті почала проводитись робота по проведенню конкурсів на міські автобусні маршрути. В результаті проведених конкурсів визначилось 4 основних підприємства-перевізників, які працюють в місті і по сьогоднішній час.
В 2006 р. на клопотання громадян було відкрито 2 нових автобусних маршрути : №25 «Залізничний вокзал – Одеська траса», № 26 «Залізничний вокзал – магазин «Юр’ївський ».
Міською радою затверджена «Програма розвитку транспортної інфраструктури міста». Визначені маршрути, які працюють в режимі: четвер, субота, неділя - до Центрального ринку.


З метою удосконалення маршрутної мережі прийняті рішення конкурсним комітетом по внесенню змін до схем руху автобусних маршрутів:
- № 15,16 - продовжені до Київського обласного науково-виробничого центру стандартизації, метрології і сертифікації;
- № 21 - продовжено до міської лікарні № 2;
- № 6,13 продовжені від КПП Гайок до пам’ятного знаку «Літак»;
- №15, 17 – заїзд на м-в Піщаний.

Створено реєстр міських автобусних маршрутів та база даних по транспортним засобам, які обслуговують міські маршрути .
В 2008 р. станція технічного контролю МПП «Діліжанс» атестована ДП «Біла Церква стандартметрологія» на право проведення технічних оглядів.
Наше місто єдине з міст Київської області в якому функціонує електротранспорт(!).
В місті працює 5 тролейбусних маршрутів.

Рішенням міської ради затверджена Програма розвитку міського електричного транспорту на період 2006-2010 р.р., яка передбачає оновлення рухомого складу, модернізацію контактної мережі, проведення капітальних ремонтів тролейбусів. У 2007 р. рухомий склад тролейбусного управління поповнився новим тролейбусом

На даний час виконавчим комітетом прикладаються всі зусилля для того, щоб дане підприємство функціонувало на достатньому рівні(!).

27.02.2007 р. прийнято рішення №89 «Про порядок заміни транспортних засобів, які здійснюють пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах загального користування». Відповідно до даного рішення робочою групою було проведено огляд всього наявного рухомого складу, визначено ті транспортні засоби, які не відповідають сучасним вимогам якісного обслуговування пасажирів та проведено поетапну заміну рухомого складу - автомобілі до 2001 р. випуску, марки ГАЗель на нові автомобілі.

Також відділом промисловості сумісно з УЖКГ було проведено роботи з автомобільними перевізниками по закріпленню кінцевих зупинок (22 од.), їх облаштуванню та утриманню в належному санітарному стані.

Сумісно з управлінням соціального захисту, фінансовим управлінням розроблено механізм компенсації автоперевізникам за перевезення пільгових категорій громадян.

З метою забезпечення безпеки пасажирських перевезень регулярно проводяться робочі наради з залученням автоперевізників усіх форм власності, на яких доводиться інформація щодо дорожньо-транспортних пригод та кількості потерпілих та загиблих.

Відділ промисловості організовував транспортне забезпечення організації різноманітних культурно-масових, спортивних, розважальних, благодійних заходів, референдумів і виборчих компаній.

Підприємствами-перевізниками постійно надається спонсорська допомога по виділенню транспорту для участі в культурно-масових заходах таких як: проведення Різдвяних свят; вшанування пам’яті Героїв Крут ; заходів з проведення підготовки 1-го та 2-го туру виборів Президента України; річниця виведення військ з Республіки Афганістан; Міжнародного Дня 8 березня; річниці від дня народження гетьмана України І.Мазепи, на урочистості до Дня захисту дітей, перевезення дітей малозахищених категорій до місць відпочинку та інш.
Також підприємствами-перевізниками видано необхідну кількість проїзних квитків для громадської організації «Товариство Червоного хреста», інспекторам міської соціальної служби, організації вдовам Чорнобиля та ін. незахищеним категоріям населення.

Актуальним і на сьогоднішній день залишається питання придбання транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з ураженим опорно-руховим апаратом, тобто обладнані підйомником та іншими спеціальними пристроями, необхідними для забезпечення в’їзду в салон автомобіля та виїзду з нього особи на візку.

Немає коментарів: