16 вересня на у м. Біла Церква на ВАТ «Трібо» відбулося відкриття нового цеху євровиробів, де виготовлятимуться гальмівні накладки та колодки для європейського залізничного транспорту.
Відкриття нового цеху євровиробів – це створення додаткових робочих місць, гідна заробітна плата, наповнення місцевого бюджету. В роботі англійські інвестори – надійні партнери, готові відповідати за взяті на себе зобов’язання. Тому ця подія – це лише початок освоєння нових ринків збуту для продукції білоцерківського підприємства – ВАТ «Трібо»(!).
Новий цех «Трібо» - це потужні інвестиції в розвиток міста із залученням англійських спеціалістів, використанням передового європейського досвіду виробництва без застосування таких шкідливих матеріалів, як азбест, цинк і свинець.
У заході взяли участь працівники ВАТ «Трібо», представники громадськості, місцевих та регіональних ЗМІ.
Голова правління Товариства П.Іщенко окреслив особливості будівництва заводу, зазначивши, що його діяльність була б неможливою без його високопрофесійних працівників, завдяки наполегливій праці яких вдалося пережити несприятливі економічні умови. П.Іщенко висловив вдячність за підтримку ініціативи відкриття нового цеху євровиробів.
Він наголосив, що продукцію нового цеху буде презентовано на низці міжнародних виставок, зокрема виставці автомеханіки «Інтеграл-2010».
У своєму виступі директор представництва ВАТ «Трібо» у Великобританії компанії TriboRailUK Ховард Лавендер зазначив, що радий взяти участь у відкритті нового цеху євровиробів, підкреслив, що кожному заводові, аби вийти на сучасний європейський ринок, необхідні нові технології, нове обладнання. Адже гальмівні колодки та накладки будуть використовуватися як комплектуючі залізничного транспорту, а безпека пасажирів – це найважливіше завдання, яке стоїть перед виробниками. Пан Ховард запевнив, що продукція нового цеху євровиробів є цілком конкурентоздатною на європейському та світовому ринках.
Крім того, англійський партнер висловив вдячність за плідну співпрацю в царині опанування новітніми технологіями виробництва.
Немає коментарів:
Дописати коментар